Hoera! Een nieuwe telefoon!

[img=images/w580i.jpg float=right]Half negen. De telefoon. Een onbekend nummer.. Het is weer zover. “Goedemorgen, spreek ik met de storingsdienst?” ik zucht even: “Neen, het spijt me.” “Oh!? Excuus, dan heb ik het nummer waarschijnlijk verkeerd ingetoetst.” “Nee hoor, het nummer klopt, het is alleen niet meer van de storingsdienst.” “Wie moet ik dan bellen?” “Ik zou het echt niet weten.” “En hoe moet dat met mijn ketel?” “Misschien de fabrikant bellen, of in de gouden gids kijken.” “Oh… jah..” “Een goedendag en succes verder!” … later die dag … “JA! hallo! meneer? ik heb gebeld. Het nummer staat op mijn verwarming. Dat heb ik van mijn zoon.” “Het spijt me zeer mevrouw, ik kan u echt niet helpen.” “Maar dat nummer stond er echt!” “Dat weet ik. Ik wordt wel vaker gebeld. Maar ik heb geen verstand van verwarmingsketels” “Mijn zoon zei dat ik dat nummer moest bellen” “Daar heeft hij ook wel gelijk in gehad, maar dit nummer is niet meer van de ketelmeneer, maar van mij.” “Dat is wel lastig dan.” “Het spijt me zeer voor u.” “Zeker nu het ook kouder gaat worden. Heb eigenlijk altijd de verwarming wel aan, maar hij staat nu weer wat hoger.” “hmm hmm..” “Mijn zoon zei ook al dat ik maar direct moest bellen. Zeker nu het steeds kouder wordt enzo.” “..” “Maar nu dan?” “U kunt uw zoon nog bellen?” “Ja, mijn zoon bellen. Dat is goed ja. Dat zal ik eens doen dan.” “Veel succes nog, hoop dat het snel weer warm wordt!” …

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *